Известие

Collapse
No announcement yet.

И пак за оборотите на 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И пак за оборотите на 156 2.0

    Приятели,
    проблемът с мененето на оборотите вече стана сериозен, защото днес, в движение, като я изключих от скорост, загасна. Тук в Пловдив нещо не могат да ми помогнат, но и не съм запознат много със сервизите в града, които са наясно с Алфа. Кажете за някой сервиз или човек, от който сте доволни и по възможност ако имате опит с проблема. В Динекспрес и правиха диагностика - казаха, че всичко е "перфектно" и че "на тая кола й трябвало повече каране" - каквото и да означава това. Много професионално, а?! Смениха ми свещите, почистиха дроселовата клапа и в общи линии ме хвърлиха в храстите. Изрично ги накарах да обърнат внимание на ламбда сондата, но и тя била перфектна... казаха? Както и да е... не е перфектно нещо, така че... ПОМОЩ!
    Wherever You Go, Leave Behind Your Mark!

  • #2
    Re: И пак за оборотите на 156 2.0

    Първоначално публикувано от modena360
    Приятели,
    проблемът с мененето на оборотите вече стана сериозен, защото днес, в движение, като я изключих от скорост, загасна. Тук в Пловдив нещо не могат да ми помогнат, но и не съм запознат много със сервизите в града, които са наясно с Алфа. Кажете за някой сервиз или човек, от който сте доволни и по възможност ако имате опит с проблема. В Динекспрес и правиха диагностика - казаха, че всичко е "перфектно" и че "на тая кола й трябвало повече каране" - каквото и да означава това. Много професионално, а?! Смениха ми свещите, почистиха дроселовата клапа и в общи линии ме хвърлиха в храстите. Изрично ги накарах да обърнат внимание на ламбда сондата, но и тя била перфектна... казаха? Както и да е... не е перфектно нещо, така че... ПОМОЩ!
    На мойта и смениха МПХ(моторче за празен ход).На диагностиката не показва никъкви проблеми.Майстора без да иска пипна нещо около него и колата си промени оборотите та така съвсем случайно откриха виновника.Иначе цената му е около 200лв.Разбрах,че се почиства по някакъв начин ,но как точно незнам!?Незнам защо диагностиката не го отчете ,че е дефектно!?
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      Мойта гаснеше студена постоянно. Със всяко пускане от скорост и бам изгасне, ама Бобо изчисти дросела и сега спи. Обороти почти не мърдат, а съм без ламбда сонда в момента. Пробвай и ти да го изчистиш.
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #4
        Re: И пак за оборотите на 156 2.0

        Първоначално публикувано от slav40
        Първоначално публикувано от modena360
        Приятели,
        проблемът с мененето на оборотите вече стана сериозен, защото днес, в движение, като я изключих от скорост, загасна. Тук в Пловдив нещо не могат да ми помогнат, но и не съм запознат много със сервизите в града, които са наясно с Алфа. Кажете за някой сервиз или човек, от който сте доволни и по възможност ако имате опит с проблема. В Динекспрес и правиха диагностика - казаха, че всичко е "перфектно" и че "на тая кола й трябвало повече каране" - каквото и да означава това. Много професионално, а?! Смениха ми свещите, почистиха дроселовата клапа и в общи линии ме хвърлиха в храстите. Изрично ги накарах да обърнат внимание на ламбда сондата, но и тя била перфектна... казаха? Както и да е... не е перфектно нещо, така че... ПОМОЩ!
        На мойта и смениха МПХ(моторче за празен ход).На диагностиката не показва никъкви проблеми.Майстора без да иска пипна нещо около него и колата си промени оборотите та така съвсем случайно откриха виновника.Иначе цената му е около 200лв.Разбрах,че се почиства по някакъв начин ,но как точно незнам!?Незнам защо диагностиката не го отчете ,че е дефектно!?
        И кой е виновникът в крайна сметка, нали след смяната му пак ти правеше проблеми ?
        '05 166 V6
        '98 156 2.0 TS ex ...

        Comment


        • #5
          А колега даи идея как да по4иста дросла
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

          Comment


          • #6
            Виж датчик за позиция на коляновия вал дали дава грешки

            Comment


            • #7
              Re: И пак за оборотите на 156 2.0

              [

              И кой е виновникът в крайна сметка, нали след смяната му пак ти правеше проблеми ?[/quote]
              Е да поскачат малко оборотите ,но иначе пък ги държеше на минимум 2000 постоянно , имаше моменти когато ги държеше по 4500 Мисля ,че е от бензина щот на различните бензиностанции са различни амплитудите на оборотите и съответно на някои заковава на 900 и не мърдат
              Alfa156 Against All

              Comment


              • #8
                За първи път мойта 2.0 156 загасна на празен ход. Така известно време. Обадих се в Динекспрес и тя се оправи После ми го направи само веднъж.
                Много странно загряла кола всичко ок пали от раз и гасне. Палнеш гаснеш............... Майтап

                Comment


                • #9
                  А скоро да си махал акумулатора ? При мен така прави първите 1-2 дена след като е махнат акумулатора, докато се "обучи" ECU -то
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Бахххх тва обучение , аз се чудех на мойта кво и е , а тя повтаряла втори клас

                    Comment


                    • #11
                      Да, да...
                      Ами общо взето не се знае кой е причинителят. По тази тема доста е писано. Някой твърдят, че проблемът им изцяло се решавал със смяна на моторчето - вярвам им. Други твърдят, че проблемът изчезвал с качествено почистване на дросела - и на тях вярвам. Още повече, че миналата година, когато за първи път видях тук този съвет, си почистих дросела и настъпи подобрение... но много слабо и определено временно. Други пък твърдят, че след смяна на ламбда всичко се оправяло. Но напълно повредената ламбда излиза на диагностиката. И дросела съм чистил редовно и неколкократно съм проверявал ламбдата. Обаче... имам следното наблюдение - ако, преди да стартираш мотора, припомпиш десетина пъти газта с цел да раздвижиш дросела, после палиш, работи перфектно... известно време Много е странно, но не е никакво решение, защото по принцип това не е хубаво и впоследствие може да доведе до други проблеми. Но тази зависимост е много подозрителна. Какъвто и да е проблемът, никакъв майстор не може да го хване... поне на мойта кола. Вчера цял ден си загубих да обикалям по майстори-"електроникаджии", така наречени, но напълно безрезултатно. Има един семпъл авто-електросервиз, който се намира на кръстовището точно преди стадион "Академик". Вчера много ми го прехвалиха и накрая я закарах там. Човекът чу колата, и после с вид на невероятен експерт каза: "Остави ключовете, ще я оправим". Питах го хиляда пъти какво мисли че е, но само ми се хилеше и нищо не ми каза. Все едно от утре ставам монтьор. Оставих я. Час по-късно ми се обади и хък-мък, ми обясни, че ще му трябвал цял ден, за да я оправи, понеже било много работа. Това беше в 14.00 часа. Бил я пооправил, но не бил още доволен. Ако съм искал, да му я оставя и следващия ден щял да я работи. Пак го питах какво мисли, че е. Пак не ми каза, но тоя път не ми изглеждаше толкова надъхан. Прибрах си колата и пак го питах какво е правил. Не ми каза. Но като отворих мотора, веднага видях, че е бърникал дросела - явно го е чистил и първоначално беше решил че това е проблемът. Не ми каза, за да не му направя проблем за парите, понеже чистенето на дросел е елементарна работа и в никой случай не заслужава повече от пет лева. Както и да е - взе ми десет - явно е разбрал, че проблемът не е само в дросела и тъй като знаеше, че проблемът все още е висящ, го досрамя да ме обрули яко, както първоначално беше планирал.
                      Та така... малко се позабравих... извинявайте. Това ми е опита с оборотите. Имам го откакто я купих преди година и половина. Очевидно става по-драстичен обаче през лятото и то главно в най-горещите дни.
                      Wherever You Go, Leave Behind Your Mark!

                      Comment


                      • #12
                        колега що не земеш един мултицет и да замериш датчиците за
                        температура на въздуха и водата дали са в нормите?
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Съвета е много добър. Мерси. Определено забелязвам влияние на проблема от температурата на въздуха и влажността. През зимата например почти беше перфектна. Какво през зимата, при захлаждането преди няколко дни само, имаше влияние към по-добре. Ще те послушам, но как да ти кажа, приятелю, вече ме е страх да я карам по майстори. Направо ме боли главата от тях. Притеснявам се от тях повече отколкото от зъболекарите.
                          Wherever You Go, Leave Behind Your Mark!

                          Comment

                          Working...
                          X